LATEST POST

Facebook reklama – kam to reikia ir pirmas žingsnis link sėkmingos socialinio tinklo rinkodaros

Facebook jau nėra naujiena. Pasaulyje kiekvieną dieną šiuo socialiniu tinklu naudojasi daugiau nei milijardas vartotojų, o Lietuvoje – mažiausiai milijonas. Tai Jūsų potencialūs klientai, kurie naršo Facebook vidutiniškai apie 50 minučių per dieną ir suteikia galimybę Jums patraukti šių dėmesį ir pristatyti savo produktą ar paslaugą. Didžioji Facebook vartotojų dalis Lietuvoje yra 24-44 metų amžiaus…

Continue Reading →

Skaitmeninė rinkodara – kaip planuoti reklamą bei vertinti rezultatus praktiškai

Skaitmeninei rinkodarai ir ekomercijai įgaunant vis didesnę reikšmę, gmarketing.lt komanda dalinsis  su Jumis baziniu modeliu, kurį naudojame  skaitmeninės reklamos tikslams nustatyti bei  įvertinti reklamos efektyvumą – į pagalbą pasitelkus veiklos matuoklius (ang. KPI) . Taip pat pateiksime realų Facebook mokamos reklamos pavyzdį, kuriame naudosime šiuos rodiklius. Pradžiai supažindinsime su rodikliais, toliau –  pavyzdys, kaip planuoti…

Continue Reading →

SEO paslaugų kaina ir laikotarpis: Kas daro įtaką ir kodėl tai taip skiriasi?

SEO optimizacijos procesas einant laikui tampa vis sudėtingesnis. Atsiranda vis daugiau kintamųjų, kurie įtakoja svetainės pozicijas Google paieškos rezultatuose. Didžiausia paieškos sistema Google nuolatos atnaujina savo algoritmą, kurio dėka svetainės išsidėsto paieškos rezultatuose tam tikromis pozicijomis.   Verslui, kuris domisi investicija į SEO, visada iškyla klausimas – kiek tai kainuos ir per kiek laiko bus…

Continue Reading →

seo-sudetinga

SEO optimizacija tampa vis labiau sudėtingesnė: kodėl tai yra gerai?

Jei palygintume, kaip atrodė SEO optimizacijos procesas prieš 7 metus, pamatytume, kad anuomet viskas buvo žymiai paprasčiau: užtekdavo tinklapio tekste ir meta žymėse panaudoti norimus raktažodžius ir to dažniausiai pakakdavo tam, kad atsidurtumėte aukštose pozicijose Google paieškos rezultatuose. Laikui einant Google paieškos algoritmas, pagal kurį yra reitinguojamos svetainės, keitėsi itin stipriai ir iškilti į TOP…

Continue Reading →

5 didžiausios Google Adwords klaidos: nedarykite jų ir sutaupysite didelę dalį vėjais išleidžiamų pinigų

Dažnai tenka susidurti su tokia situacija: smulkios arba vidutinės įmonės atstovai patys valdo ir reguliuoja Google Adwords reklamos paskyras. Apie 70% tokių atvejų yra daromas vienos arba kitos kūrimo ir valdymo klaidos, kurias likvidavus įmonė nebešvaistų pinigų į orą ir jie būtų panaudoti realių, tikslinių lankytojų pritraukimui į svetainę. Šiame straipsnyje pasidalinsime su Jumis naudinga…

Continue Reading →

Page 1 of 10