Kaip apskaičiuoti SEO atsiperkamumą (ROI)?

Dirbant prie įvairių svetainių SEO optimizacijos projektų, supratau, kad daugelis potencialių klientų turi vieną bendrą problemą. Jiems kyla klausimas, ar jie investuodami į savo svetainės optimizavimą Google paieškos sistemai, uždirbs, ar praras pinigus. Dėl šios priežasties nemažai įmonių bijo rizikuoti investuodami pinigus SEO optimizacijai. Tačiau mes galime apskaičiuoti SEO atsiperkamumą labai lengvai. Atsipekamumui pavaizduoti, aš…

Continue Reading →

Kurias paieškos sistemas renkasi interneto vartotojai pasaulyje?

Lietuvoje Google paieškos sistema yra dominuojantis interneto vartotojo pasirinkimas. Google svetainę pagrindine paieškos sistema laiko apie 98% interneto vartotojų. Todėl natūralu, kad lietuviškoms įmonėms dažniausiai reikėtų orientuotis tik į pozicijų gerinimą Google paieškos sistemoje. Reikia suprasti, kad skirtingos paieškos sistemos naudoja skirtingus reitingavimo algoritmus, todėl jei įmonės veikla ir pagrindinis klientų srautas atsiranda Lietuvoje, reikėtų…

Continue Reading →

Kaip apsaugoti svetainę nuo Google algoritmo atnaujinimų?

Pingvinas, Panda – tai gyvūnai, kurie daug kam sugriovė verslus ir nuvarė į bankrotą. Google algoritmo atnaujinimai pavadinti šių gyvūnų pavadinimais, skirti tam, kad iš paieškos pirmųjų puslapių (arba visai iš paieškos rezultatų) būtų pašalintos tos svetainės, kurios žaidžia ne pagal Google taisykles ir stipriai jas laužo. Faktiškai visos svetainės, kurios nenatūraliu būdu kuria atgalines…

Continue Reading →

15 patarimų, kaip padidinti elektroninės parduotuvės pardavimus

Per pastaruosius 10 metų Lietuvoje elektroninės parduotuvės dygo kaip grybai po lietaus. Tačiau tik labai maža dalis išgyvena, o didžioji dalis išnyksta, kai kurios net nepadariusios realių pardavimų. Priežastis, kodėl daug žmonių bando atidaryti e-parduotuvę, yra gana paprasta – tai nereikalauja didelių pradinių investicijų (pvz., į parduotuvės patalpų įrengimą, nuomą, prekių sandėliavimą), o pačią elektroninę…

Continue Reading →

Kaip trimis žingsniais padidinti pelną 92%?

Labai dažnai žmonės nemato akivaizdžių ir paprastų dalykų, tačiau į gyvenimą žvelgia labai sudėtingai ir nesinaudoja paprastomis priemonėmis, tam kad pasiekti maksimalius rezultatus. Tinklapių savininkai dažnai sako, kad jiems trūksta pinigų tinklapio plėtrai arba neturi priemonių, kurios skatintų potencialius klientus pirkti jų produktus. Visada galime atrasti milijoną priežasčių, kodėl mums nesiseka verslas, tačiau atmerkti akis…

Continue Reading →