Efektyvi facebook reklama
- Jūsų reklamą Facebook tinkle pamatys dešimtys TŪKSTANČIŲ vartotojų - potencialių klientų.
- Rodykite reklamą tik savo tikslinei auditorijai, pasirinktai pagal lytį, amžių, gyvenamąją vietą, pomėgius Facebook tinkle ir kt.
- Reklamos paspaudimo kaina – tik nuo 0,02 €.
- Jūsų konkurentai greičiausiai to nedaro, todėl turite puikią galimybę aplenkti juos, pritraukti naujus klientus ir padidinti užimamos rinkos dalį.
Norite gauti Facebook reklamos pasiūlymą?
Užpildykite užklausos formą ir gaukite reklamos pasiūlymą per 24 valandas.
Skambinkite: +370 628 89 185
Facebook reklamos tipai
Pirmoji plačiau žinoma ir reikalaujanti sąlyginai daug laiko yra Facebook paskyros administravimas. Paprastai tariant, tai Jūsų Facebook puslapio turinio atnaujinimas. Šios reklamos tikslas - kelti garsą socialinių tinklų eroje, kai Jūsų dalyvavimas pastaruosiuose veikia kaip papildomas užtikrintumas ir patikimumo garantas Jūsų potencialiems klientams bei ryšys su jau esamais.
Antroji - mokama Facebook reklama. Tai yra galimybė parodyti Jūsų produktą specifinėms ir tikslinėms nišoms, kurioms Jūsų produktas galėtų būti įdomus, o galbūt natūraliai ir reikalingas, tačiau šie potencialūs klientai tiesiog apie Jus dar nėra girdėję...
Trumpai apie Facebook paskyros administravimą
Jeigu Jums būtų užduotas klausimas, kokio energetinio gėrimo norėtumėte, turbūt pagalvotumėte apie RedBull, Monster ar kitą žinomą brand'ą, bet net nepamąstytumėte apie Nos, Venom bei daugelį kitų. T.y., pirmas produktas būtų tas, kurį Jūs jau matėte 100 kartų. Facebook paskyros administravimas iš esmės tas pats - tai dalis brand'o žinomumo didinimo strategijos.
Priklausomai nuo verslo specifikos, svarbu yra parikti teisingą Facebook komunikacijos strategiją. Kai paslaugų sferoje vienas iš geriausių būdų yra aktyvus blog'as, tai nebūtinai tiks ir kitai nišai.
Tikslingas planavimas - neatskiriama Facebook administravimo dalis. Kai specifinėje nišoje užtenka vieno įrašo per savaitę, konkurencingoje drabužių rinkoje reikėtų svarstyti apie mažiausiai 1 per dieną.
Vizualumas, arba kaip pagaliau Jus pastebėtų potencialus klientas savo šimtų post'ų spam'o Jūroje.
Bendravimas bei esamų klientų įtraukimas, nes dažniausiai didžioji dalis Jūsų pajamų yra būtent iš esamų klientų. Šiuos reikia mylėti, gelbėti ir truputį lepinti, pavyzdžiui, dovanomis ar žaidimais!
Tai tik dalis apie ką turime pakalbėti, kai susisieksite su mumis dėl Facebook paskyros administravimo paslaugų.
Šiek tiek apie Facebook mokamą reklamą
Tai Jūsų Facebook žinutės, puslapio, post'o arba produkto/paslaugos/renginio pristatymas Facebook vartotojams. Pristatymas šiuo atveju ir yra reklama, pateikiama socialinio tinklo naudotojui Naujienų sraute (angl. News Feed) arba šono reklamos panelėje.
Šoninė reklama – mažiau paspaudimų sulaukianti, tačiau žymiai pigesnė galimybė.
Reklama naujienų sraute – standartinė, dažniausiai matoma reklama Facebook platformoje.
Facebook reklama naujienų sraute tampa vis populiaresniu reklamos įrankiu. Tai yra puikus reklamos būdas, kadangi ši galimybė nepertraukia vartotojo dėmesio kaip iššokantys langai, reklaminiai baneriai, o tiesiog sukuria vartotojui jausmą, kad tai yra žinutė susijusi su juo paties patirtimi. Šios reklamos atrodo kaip draugų „postai“, taigi Facebook vartotojai šios „nespėja“ ignoruoti“ – reklama patraukia jų dėmesį ir sudomina reklamuojamu produktu ar paslauga.
Mokama Facebook reklama geriausiai veikia, kai yra rodoma išskirtinai specifinei nišai. T.y., Facebook suteikia galimybę pasirinkti, kam bus rodoma Jūsų reklama pagal pagrindinius rodiklius - amžių/lytį/vietą bei papildomus - mėgstamus puslapius, socialinį elgesį, darbovietę, poziciją, vaikų amžių bei daugelį kitų faktorių.
Pavyzdžiui, pardavinėjame dviratukus vaikams iki 7 - erių metų Vilniuje. Mūsų klientai - tėvai/pavieniai tėvai, turintys vaikus iki 8 - nerių metų. Naudodamiesi Facebook reklamos galimybėmis, galime:
1) Nustatyti potencialią rinką Facebook aplinkoje, kuri atitinka kriterijus: gyvena Vilniuje bei turi vaikus iki 8 - nerių metų.
2) Nustatyti reikiamą biudžetą, kuris leistų Mums parodyti šiems potencialiems klientams, kad mes Esame ir pastariesiams Mūsų reikia!
Sužinojome: potencialių klientų su vaikais Vilniuje yra ~10 000. Didžioji dalis šių klientų mūsų reklamą galėtų pamatyti vos už 15 - 50 EUR. Tai realiai yra tik vienas dviratuko pardavimas, kad reklama mažų mažiausiai mums atsipirktų. Tik vienas iš dešimties tūkstančių. Tai reklamos būdas, vertas Jūsų dėmesio.
Kaip veikia reklama Facebook tinkle?
Kitaip nei Adwords ar organinės paieškos reklamos metodai, kai mes esame matomi potencialiems klientams, ieškantiems mūsų, Facebook suteikia galimybę prieiti prie daugiau nei 1 mln. potencialių pirkėjų Lietuvoje! Viskas atrodo paprasta ir gražu, tačiau milžiniška potencialių klientų bazė sukuria du Facebook reklamos iššūkius – surasti būtent tuos žmones, kuriems mūsų produktas gali būti aktualus bei patraukti pastarųjų dėmesį. Kitaip tariant, kuriant ir administruojant sėkmingą Facebook Reklamą, svarbu:
1.“Išfiltruoti“ iš šios milžiniškos duombazės savo klientus, kurie pirks mūsų produktą. Facebook aplinkoje tai vadinama Auditorijos Parinkimu. Platforma leidžia nupiešti vartotojo paveikslą, kuriam, mūsų manymu, reklamuojamas produktas būtų įdomus. Šį paveikslą galima piešti pagal įvairius aspektus, pavyzdžiui: lytis, amžius, vieta, interesai, elgesys, naudojamos technologijos bei daugelis kitų aspektų.
Pavyzdžiui, esame elektroninė parduotuvė su fizine parduotuve Vilniuje, pardavinėjanti batelius mažiems vaikams. Turime dvi alternatyvas – rodyti reklamą bet kam arba rodyti reklamą tėvams, turintiems vaikus iki 5 – erių metų, gyvenantiems Vilniuje. Kuri reklama bus efektyvesnė yra akivaizdu.
2.Sukurti patrauklų reklamos turinį. dvi pagrindinės sudedamosios dalys – patrauklus tekstas + akį traukiantis vizualas (nuotrauka). Dažniausios klaidos yra paprasti aprašymai, tiesiog siūlantys produktą, neturintys išsamesnių papildomų verčių, neatsižvelgiantys į produkto specifikas bei konkurencinius pranašumus, vizualiai pateikiama prasta nuotrauka, nenaudojami Veiksmo Elementai.
Taigi pasiekus tikslingą auditoriją bei paruošus tinkamą turinį – reklamos rezultatai iš esmės garantuoti.
Facebook mokamos reklamos galimybės
Tiek vartotojų Lietuvoje naudojasi Facebook. Dažnam iš jų Facebook „tikrinimas“ būna pirmas veiksmas tik atsikėlus ryte ir paskutinis prieš einant miegoti vakare.
Tokią mažiausią paspaudimo kainą gali pasiūlyti Facebook platforma.
Tai tik 30€ per mėnesį, už kuriuos į savo svetainę galite pritraukti daugiau nei 1500 unikalių lankytojų.
Neribotos galimybės pasirinkti savo auditoriją pagal lytį, amžių, gyvenamąją vietą, pomėgius bei kt. Gmarketing.lt komanda pasirūpins tiksliausia klientų auditorija.
Kuo mes galime būti naudingi Jums:
- Facebook paskyros administravimas - strategija, planavimas, kūrybinis turinys bei bendravimas su klientais soc. tinkle.
- Efektyvios Facebook reklamos sukūrimas, testavimas, administravimas ir tobulinimas
- KPI nustatymas ir implementavimas – aiškūs statistiniai skaičiai, vedantys prie realių pardavimų
- Tikslinės auditorijos ieškojimas ir nustatymas
- Reklamos kainos mažinimas didinant CTR bei Relevance Score
- Reklamos kampanijų analizė ir analizės pateikimas
- Rekomendacijos bei patarimai įvairiais klausimais. Svarbu nesidrovėti – klauskite!
Gmarketing.lt komanda sukuria klientams pardavimus, o ne tik Facebook’o „like’us“. Mes dirbame su kiekvienu klientu individualiai, atsižvelgiame į esamą rinką, konkurentus, susipažįstame su produktais, lyg patys juos pardavinėtume. Esame verslo partneris, ne tik tiekėjas.
Facebook reklamos užklausa
Užpildykite šią formą ir mes su jumis susisieksime per vieną darbo dieną.
Arba skambinkite: +370 628 89 185