Facebook Ads prieš Boost post: 7 priežastys šiandien naudoti Facebook Ads

Šį įrašą paskatino diskusijos su potencialiais ir esamais klientais apie Facebook reklamą. Didžioji dalis jau yra išbandę Facebook  Boost Post  galimybę, kuri, priklausomai nuo puslapio išvystymo lygio, pasiteisina arba ne. Diskutuojant apie potencialias nepavykusios reklamos priežastis, visada apkalbame idealaus kliento paveikslą (auditorijos), įrašo logiką (vizualas, antraštė, tipas), svarbiausius veiklos matuoklius (šie būna riboti ir neinformatyvūs), ilgalaikę strategiją. Supratę Boost Post ribotumą, pasiūlome sprendimą – Facebook Ads.


Trumpai, Facebook Ads – kai norime turėti daugiau galimybių Facebook reklamos aplinkoje ir geriau suprasti kokį rezultatą pasiekiame, pagal gautas išvadas tobulinti kitas reklamos kampanijas.

Taigi, kuo skiriasi Facebook Ads  ir Boost Post?

1.Facebook Ads tikslai – naudodami Boost Post, galite pasirinkti tik 3 tikslus – srautas į puslapį, socialiniai veiksmai (like, share ir kt.) bei susirašinėjimas. Facebook Ads pateikia žymiai daugiau konkretesnių tikslų, tarp kurių yra be galo svarbus el. komercijai – konversijų tikslai. Kodėl tai svarbu? Facebook reklama yra optimizuojama pagal pasirinktą tikslą ir yra rodoma žmonėms, kurie yra linkę į vieną ar kitą tikslą. Pavyzdžiui, pasirinkus socialinių veiksmų tikslą, reklama būtų rodoma žmonėms, kurie daugiau „pamėgsta“ įrašus, komentuoja po jais. Pasirinkus srauto tikslą, reklama būtų rodoma žmonėms, kurie dažnai spaudžia įvairias nuorodas ir keliauja į įmonių tinklalapius.

Kodėl taip yra? Facebook seka žmonių elgseną platformoje ir juos pagal tai segmentuoja (tam ir yra tikslai – tai yra pirmas potencialių klientų segmentavimas ir auditorijos pasirinkimas). Koks tikslas būtų aktualiausias el. parduotuvei? Konversijos tikslai – pirkinys (Purchase), kurie nurodo Facebook, kad mūsų reklama turėtų būti rodoma žmonėms, dažnai perkantiems internetu.

Facebook Ads – daugiau tikslų, kurie leidžia pasiekti tikslingesnį srautą.

Facebook Ads tikslai
Boost Post tikslai

2.Facebook Ads analizės įrankiai – svarbu žinoti reklamos efektyvumą. Boost Post suteikia ribotą informaciją, o Facebook Ads suteikia be galo daug galimybių – tikslo rezultatas, kaina, auditorija, kokybiniai rodikliai bei daugelis kitų. Teisingai naudojant Facebook Ads analizės įrankį, galima aiškiai apsibrėžti savo idealų klientą pagal tai, kaip šie reaguoja į Jūsų reklamą.

Analizės įrankis

3.Facebook Ads Placements – daugiau galimybių, kur galima rodyti reklamą. Atsžvelgiant į projekto tipą, reklamos tipą ir potencialią auditoriją,  tinkamai panaudojus analizės įrankį, tai yra viena iš papildomų galimybių, kurios leidžia pasiekti efektyvesnį rezultatą. Boost Post šioje vietoje yra ribotas tik su keliomis galimybėmis.

4.Reklamos laiko valdymas – Facebook Ads suteikia galimybę pasirinkti dienas bei valandas. Tai nėra prioritetinė sritis, tačiau, vėlgi, tikslingai vykdant Facebook reklamos kampanijas ir naudojant analizės įrankį, galima išfiltruoti netikslingas valandas bei dienas, taip pasiekiant didesnį reklamos efektyvumą.

Facebook reklamos laiko valdymas

5.Reklamos testavimas. Reklamos tikslai (punktas nr. 1), reklamos vieta, auditorijos ir reklamos vizualas – visi šie aspektai turi daug įtakos reklamos sėkmei Facebook platformoje. Dėl šios priežasties, Facebook reklamos specialistai testuoja galimus variantus ir ieško optimaliausio reklamos varianto. Su Boost Post, reikėtų kurti kelis Facebook įrašus su skirtingais vizualais, skirtingomis antraštėmis ar pasiūlymais bei kiekvieną tokį įrašą testuoti su keliomis auditorijomis. Kai yra tiek įtakos veiksnių, dažnai tenka testuoti net ir 20 variantų vienu metu. Problema – laikas. Akivaizdu, kad kurdami tiek variantų, užtruktume be galo ilgai. Facebook Ads suteikia galimybę tai atlikti žymiai paprasčiau ir greičiau vidinėje sistemoje. Bonus nauda: rezultatų pateikimas ir analizė yra žymiai paprastesnis ir visa informacija pateikiama vienoje vietoje.

Facebook Ads testavimas

6.Negalima kurti Custom ir Lookalike auditorijų. Nors Boost Post leidžia pasirinkti specifinius žmonių interesus (mėgiami dalykai, mėgiami puslapiai, darbo pobūdis, šeimos situacija ir pan.), šių dviejų sričių  (Custom ir Lookalike) kūrimas prieinamas tik Facebook Ads sistemoje. Kam to reikia? Tai įrankis, leidžiantis naudoti remarketingo galimybę, taip pat ieškoti panašių į mūsų fanus žmonių. Labai aktualu tiems projektams, kurių auditorijos nepatenka į pirmines Facebook pateikiamas interesų grupes.

7.Facebook Ad kūrimas. Facebook Ads suteikia galimybę kurti ne standartinius Facebook įrašus (photo/video/įrašas), o specifinius – karuselė, canva ir kita. Pavyzdžiui, karuselė aktuali el. parduotuvėms, kadangi šis įrašo tipas gali pateikti X skaičių produktų viename įraše ir žmogus, pamatęs šį įrašą, gali tiesiog „eiti į šoną“, kol galbūt pamatys pagaliau jam patinkantį produktą. Canva – sąlyginai naujo tipo įrašas, kuriame galima kurti visą istoriją (story telling principu), valdyti spalvas, naudoti kelis įrašų tipus (nuotrauka pradžioje, video pabaigoje) ir pan. Limitas – tik vaizduotė ir laikas.

Apibendrinant, Boost Post reklama nėra bloga. Tai tiesiog žymiai (žymiai žymiai) paprastesnė Facebook Ads forma. Siekdami maksimaliai išnaudoti Facebook teikiamas reklamos galimybes bei strategiškai žvelgdami į savo projektą kaip ilgaamžį,  norėdami geriau suprasti kaip veikia Jūsų reklama ir skiriamas reklamos biudžetas, kurkite Facebook Business paskyrą ir naudokite Facebook Ads. 5 minutės, kurios potencialiai gali sutaupyti tūkstančius ir atnešti dešimtis tūkstančių eurų.