Kaip prisijaukinti lankytoją?

Daug verslo verslo vadovu tikisi, kad vartotojas, užsukęs į interneto svetainę, iškart skambins ar užsisakys prekę/paslaugą. Galbūt tai atrodo ir logiška, tačiau realybė yra kitokia. Vartotojus reikia šiek tiek prijaukinti, susidraugauti su jais. Kuriant internetinio marketingo strategija, reikėtų pakeisti patį santykį su lankytojais ir klientais: iš „vienos nakties nuotykių“ į „ilgalaikius santykius“. Naturalu, kad neesant…

Continue Reading →

Metodas, kaip išlaikyti Google pasitikėjimą, atsilaikyti nuo negatyvaus SEO, tapti neperšaunamu konkurentams

Google nuolat atnaujina savo paieškos algoritmą, pagal kurį yra reitinguojamos svetainės. Vieni pakeitimai būna mažesni ir jaučiami silpnai, kiti būna griaunantys ištisus verslus (pvz., Panda, Penguin algoritmo atnaujinimai). Turbūt jau visi žino, kad už spaminius komentarus tinklaraščiuose su atgaline nuoroda į savo puslapį Google turėtų išmesti tavo svetainę iš pirmųjų rezultatų puslapių. O jeigu per…

Continue Reading →

Liudas Visockis: Kas laukia SEO 2014 metais?

Gmarketing.lt didina apsukas ir pristato nauja internetinio marketingo komandos narį – Liudą Visockį. Liudas yra vienas iš tų, kurie visai netrukus bus tikra bomba SEO padangėje, kelianti į aukštas pozicijas tinklapius super konkurencingose rinkose. Šiandien Liudas pateikia įdomų straipsnį apie tai, kas laukia 2014 metais optimizuojant svetaines paieškos sistemoms. Spausk LIKE ir pasidalink su kolegomis!…

Continue Reading →

Ar įmonių katalogai padeda padidinti tikslinių lankytojų srautą?

Labai dažnai tenka bendrauti su smulkių ir vidutinių įmonių vadovais, kurie nuolat sulaukia skambučių iš internetinių įmonių katalogų, siūlančių reklamuotis už tam tikrą metinį mokestį kataloge iškeliant svetainę į „matomą“ vietą ar suteikiant galimybę plačiau aprašyti savo paslaugas. Tačiau ar tikrai internetiniai įmonių katalogai padeda pritraukti tikslinių lankytojų srautą, kurie vėliau taps įmonės klientais? Lietuvos…

Continue Reading →

Ko gali pasimokyti iš Š.Korėjos lyderio Kim Jong-un‘o ir kaip išauginti tinklapio autoritetą pralenkiant konkurentus?

Esi girdėjęs apie tokį dalyką kaip Tinklapio Autoritetas? Nuo šiandien turėtum tapti tokiu savo rinkos autoritetu, kokiu yra Šiaurės Korėjos lyderis Kim Jong-un‘as savo žmoniems. Aš rimtai. Ten jį visi gerbia (na, ir tuo pačiu bijo), o tau reikia, kad tave gerbtų Google‘as ir konkurentai (pastarieji turėtų ir bijoti). Tik stenkis, kad likęs pasaulis nesijuoktų…

Continue Reading →