Kaip parduoti internetu: produkto savybės ir nauda

Įmonės tinklapis internete – tai kaip visą parą dirbantis pardavėjas, kuris parduoda prekę ar paslaugą. Atvesti lankytoją į svetainę yra tik dalis darbo, kita dalis – kad atėjęs į tinklapį lankytojas rastų jam naudingą informaciją ir įsigytų prekę. Tai galioja ne tik elektroninėms parduotuvėms, galutinis tikslas gali būti kontaktinės informacijos palikimas, skambutis, registracija ir t.t.…

Continue Reading →

Algoritmo atnaujinimas: Google Penguin 2.1

Vakar (10.04) Google paieškos sistema atnaujino savo svetainių reitingavimo algoritmą. Google web-spam’o skyriaus galva Matt Cutts pranešė savo Twitter paskyroje:  „Pingvinas 2.1 paleidžiamas šiandien. Juntamą efektą pajus ~1% atliekamų paieškų.“ Dažnai mažesni Google algoritmo atnaujinimai nėra juntami Lietuvos paieškos rezultatams, tačiau šįkart matomi nemaži pokyčiai. Džiugiu, kad mano visos optimizuojamos svetainės neprarado savo pozicijų, bet…

Continue Reading →

Kokią naudą tau gali suteikti SEO specialistas?

Tinklapių optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) – tai procesas, kuomet yra dirbama su įmonės tinklapiu siekiant pagerinti reitingą ir užimamą vietą paieškos sistemų rezultatuose. SEO optimizacija neatneša pasikeitimų per naktį, tai ilgalaikė strategija, siekiant pritraukti organinį lankytojų srautą per paieškos sistemas (Google, Bing, Yahoo, Yandex ir kt.). Įmonės, kurios siekia optimizuoti savo tinklapius paieškos sistemoms, renkasi…

Continue Reading →

Tyrimas: Lietuvos SEO specialistai apie pagrindinius reitingavimo faktorius

Paieškos sistema Google yra patvirtinusi, kad yra naudojama apie 200 algoritmo faktorių, kurie įtakoja svetainės poziciją paieškos rezultatuose. Vis dėlto Google niekada neatskleidė viešai, kas tiksliai sudaro paieškos algoritmą, kuris yra nuolat tobulinamas ir keičiamas. Nusprendžiau apklausti kolegas, Lietuvos SEO specus, kokie yra pagrindiniai faktoriai, darantys didžiausią įtaką svetainės pozicijai Google paieškos rezultatuose. Daugiau nei…

Continue Reading →

Reputacija internete ir jos valdymas: kaip neprarasti didelių pinigų dėl netinkamų atsiliepimų

Reputacija – vieša nuomonė apie kieno nors savybes ir ypatybes. Iš lotynų kalbos išverstas žodis reputatio reiškia apgalvojimą, apmąstymą. Lietuvoje turime unikalią internautų komentavimo kultūrą: drabstymasis purvais, neargumentuotas tiesos įrodinėjimas, prakeiksmai, rusiškų epitetų naudojimas ir pan. Tiesa, yra ir labai maža dalis teisingų ir argumentuotų komentarų. Tačiau tai yra lašas jūroje. Internetas suteikia vartotojams pilną žodžio…

Continue Reading →