Metodas, kaip išlaikyti Google pasitikėjimą, atsilaikyti nuo negatyvaus SEO, tapti neperšaunamu konkurentams

Google nuolat atnaujina savo paieškos algoritmą, pagal kurį yra reitinguojamos svetainės. Vieni pakeitimai būna mažesni ir jaučiami silpnai, kiti būna griaunantys ištisus verslus (pvz., Panda, Penguin algoritmo atnaujinimai). Turbūt jau visi žino, kad už spaminius komentarus tinklaraščiuose su atgaline nuoroda į savo puslapį Google turėtų išmesti tavo svetainę iš pirmųjų rezultatų puslapių. O jeigu per vieną naktį tavo svetainei konkurentai sukūrė 40 000 komentarų žemos kokybės bloguose siekiant, kad tinklapis būtų pašalintas iš paieškos rezultatų?

Taigi šįkart papasakosiu tau, kaip galima apsisaugoti nuo negatyvaus SEO iš konkurentų bei įgauti pasitikėjimą Google.

superman

Šį metodą taikau tiek savo interneto projektams, tiek klientų tinklapiams. Metodas leidžia išvengti išvengti Google nuobaudų bei didelių pozicijų kitimo po kiekvieno naujo algoritmo, įtakojančio svetainės reitingą paieškos rezultatuose.

Domeno pasirinkimas

Domeno išsirinkimas turi labai didelę reikšmę pozicijai Google rezultatuose. Šiuo metu visiškai nauji domenai sunkiai iškyla į aukščiausias pozicijas per trumpą laiką. Nauji domenai greičiau pasirodo pagal long-tail raktinius žodžius, pagal pagrindinius keywordus tokioms svetainės reikia šiek tiek daugiau laiko.

Jei yra galimybė, rekomenduoju rinktis jau anksčiau užregistruotą domeną, kurio galiojimas yra pasibaigęs ir jis niekam nebepriklauso. Pirmoji tokio domeno registracija patartina, kad būtų prieš trejus metus ir dar daugiau.

Prieš nusiperkant tokius domenus būtinai išsitiriu jų istoriją: ar jie buvo suspenduoti Google, kokios atgalinės nuorodos ateina, kokia jų kokybė ir kiekis, ar domenas vis dar indeksuotas Google paieškoje (jei svetainė nėra indeksuota, tokių domenų patariu nepirkti, kadangi greičiausiai jie yra deindeksuoti dėl nusižengimų). Įsigijus domeną, pasitikrink per Webmaster Tools, ar tikrai domenas neturi jokių nuobaudų iš Google.

Išeinančios nuorodos

Pagrindiniame tinklapio puslapyje patalpinu nuorodą į didelį autoritetą turinčią svetainę (pvz., Wikipedia), kurios turinys yra susijęs ir ji yra toje pačioje nišoje. Pridedu dar vieną nuorodą, vedančią į (nebūtinai super aukšto autoriteto) svetainę, tačiau jos turinys turi būti dar labiau susijęs su tavuoju.

Taip pat rašomuose straipsniuose nevengiu įterpti 1-2 nuorodų į susijusią su tekstu svetainę. Tokio tipo išeinančių nuorodų skaičius priklauso nuo straipsnių rašymo ir atnaujinimo intensyvumo.

Turinio apimtis

Pagrindiniuose tinklapio puslapiuose talpinu paieškos sistemoms įskaitomus tekstus, kuriuos sudaro minimaliai 350 žodžių.

Domeno privatumas

Google yra ICANN (Internet Corporation for Assigned Names and Numbers) korporacijos patvirtintas domenų registratorius, todėl jis turi galimybę laisvai tikrinti ištisų domenų whois informaciją. Todėl pagrindiniam domenui nenaudoju whois apsaugos (whois protection). Viskas turi atrodyti skaidriai ir natūraliai. Whois apsaugą patariu naudoti privataus tinklaraščių tinklo svetainėms (jei tokias naudoji).

Atgalinių nuorodų (backlink‘ų) inkarinis tekstas

Jei stengiesi iškilti pagal raktinį žodį, pvz., „plastikiniai langai“, tu negali kurti visų atgalinių nuorodų, kurios būtų su būtent tokiu pačiu inkariniu tekstu. Nuorodų tekstas privalo būti skirtingas, kadangi vienodo inkarinio teksto naudojimas Google‘ui iškart signalizuoja, kad tai gali būti nenatūralu, ir tokiu būdu Google pasitikėjimas tavo svetaine, garantuoju, kris labai stipriai.

Nuorodų inkarinis tekstas turi būti įvairus. Dažniausiai aš naudoju inkarinius žodžius pagal tokius procentus:

  • 20% visų nuorodų su tiksliu raktiniu žodžiu, pagal kurį nori iškilti Google rezultatuose: plastikiniai langai
  • 20% visų nuorodų su tiksliu URL: http://www.PlastLangai.lt/
  • 20% visų nuorodų su tavo prekiniu ženklu: Plast Langai
  • 20% visų nuorodų su nesusijusiais žodžiais: spauskite čia; daugiau informacijos; skaitykite daugiau ir pan.
  • 20% visų nuorodų su raktažodis + kiti nereikšmingi žodžiai: kokybiški plastikiniai langai

Socialiniai tinklai

Pastovus tinklapio nuorodų atsiradimas socialiniuose tinkluose (Facebook, Youtube, Google plus) daro didelę įtaką svetainės autoritetui. Google tai labai vertina, o autoritetas kyla.

G+ įgauna vis didesnę įtaką ir kuo toliau šio socialinio tinklo reikšmė augs dar labiau.

Taigi paminėjau svarbiausius žingsnius metodo, kuris leidžia pastoviai auginti Google autoritetą ir apsisaugoti nuo niekingų konkurentų veiksmų, siekiančių išmesti tavo iš paieškos rezultatų.

Prieš du mėnesius mano vieno kliento svetainė, su kuria jau buvo padarytas nemažas įdirbis, sulaukė konkurentų mėginimo sužlugdyti aukštas pozicijas paieškos rezultatuose. Konkurentai per dvi dienas į užsienietiškus tinklapius automatiniu būdu pažėrė ~80 000 komentarų su atgaline nuoroda ir tuo pačiu inkariniu tekstu. Ir spėkit, kas nutiko?

seo-konkurentai

… Visiškai nieko. Kadangi Google žino šią svetainę labai puikiai ir niekada nepagalvotų, kad ji pati kurtų tokias prastos kokybės nuorodas per tokį trumpą laiką. Google pasitiki mano klientų svetainėmis.

Tokio paties Google pasitikėjimo linkiu ir jums 2014 metais!