Kas yra remarketingas?

Remarketingas – potencialių klientų (lankytojų), kurie paliko svetainę, susigrąžinimas. Internetinis remarketingas veikia Google Adwords ir Adsense sistemose. Lankytojams, išėjusiems iš tavo tinklapio, bus rodoma reklama (tekstinė, animuoto ar statinio paveikslėlio pavidalu), kitose tiek Lietuvos, tiek užsienio svetainėse, kurios pas save talpina Google reklamą. Reklama bus rodoma ne visiems, o tik tiems klientams, kurie lankėsi tavo tinklapyje ir jį paliko. Tokiu būdu atrenkami tik tiksliniai vartotojai, persekiojant juos reklama bei skatinant sugrįžti.

Remarketingo procesas:

  • Specialaus kodas įtraukiamas į svetainę. 
  • Šis kodas patalpina slapuką (cookie) į lankytojo kompiuterį, jam apsilankius tinklapyje. Slapukas vėliau leidžia identifikuoti Google reklamos sistemai, kuriems vartotojams rodyti pakartotiną remarketingo reklamą.
  • Vartotojui palikus tavo tinklapį ir besilankant įvairiuose kituose skirtinguose interneto tinklapiuose, jis mato tavo tinklapio reklamą.
  • Visur matoma tavo tinklapio reklama skatina vartotoją sugrįžti. Retargetingo būdu sugrąžinti lankytojai yra 70% labiau linkę įsigyti prekę/paslaugą.

remarketingas

Dažniausiai 95% lankytojų palieka svetainę, neatlikę jokio veiksmo: neužsiregistruoja naujienlaiškiui, neįsigyja prekės, nepaskambina, neužpildo formos ir t.t. Taigi geriausiu atveju tik 5% lankytojų atlieka tavo norimą veiksmą. Remarketingas leidžia padidinti konversijos procentą sugrąžindamas pabėgusius potencialius klientus.

Remarketingo nauda tavo verslui:

  • prekinio ženklo žinomumo didinimas – kuo daugiau potencialūs klientai mato tam tikrą prekinį ženklą, tuo greičiau jie pasirinks tave pirkimo momentu;
  • sugrąžinamo potencialūs klientai;
  • geresnis ROI (investicijos grąža) – reklamos rodymas tik tiksliniams vartotojams gerina ROI;
  • auditorijos pasirinkimas – galima pasirinkti tikslinius vartotojus, kuriems bus rodoma pakartotinė reklama (pagal vietovę ir pan.);
  • padidina konversijos rodiklį.

Remarketingas leidžia rodyti specialaus pasiūlymo reklamą pabėgusiems klientams, kuri būtų aktuali būtent jiems. Tai yra nustatoma pagal tai, kokiuose tavo tinklapio puslapiuose lankėsi vartotojas. Pvz.: lankytojas apsilankė turistinių kelionių tinklapyje ir naršė po tinklapio kategoriją „Atostogos Kroatijoje”, tačiau tinklapį paliko. Tuomet remarketingo pagalba galima jam pateikti specialaus pasiūlymo (tarkim, su papildoma nuolaida) reklamas kituose tinklapiuose būtent su pasiūlymais atostogauti Kroatijoje.

Pagrindinės priežastys, kodėl vartotojai palieka pirkimo procesą tinklapyje:

  • produkto ir pristatymo kaina pasirodo per didelė;
  • vartotojas yra nepasiruošęs įsigyti prekės;
  • vartotojas tiesiog nori palyginti prekės kainą su kitu pardavėju;
  • vartotojas suprato, kad produkto kaina yra didesnė, nei jis gali išleisti;
  • vartotojui sukyla įtarimai dėl pirkimo proceso saugumo;
  • vartotojui neaišku, kaip įsigyti prekę internetu (neaiškus pirkimo procesas)/

Remarketingas gali padėti sugrąžinti daugiau nei 50% tavo verslo tinklapį palikusių potencialių klientų. Todėl tai yra puikus būdas padidinti verslo pajamas susigrąžinus pabėgusius lankytojus.