seo-sudetinga

SEO optimizacija tampa vis labiau sudėtingesnė: kodėl tai yra gerai?

Jei palygintume, kaip atrodė SEO optimizacijos procesas prieš 7 metus, pamatytume, kad anuomet viskas buvo žymiai paprasčiau: užtekdavo tinklapio tekste ir meta žymėse panaudoti norimus raktažodžius ir to dažniausiai pakakdavo tam, kad atsidurtumėte aukštose pozicijose Google paieškos rezultatuose.

Laikui einant Google paieškos algoritmas, pagal kurį yra reitinguojamos svetainės, keitėsi itin stipriai ir iškilti į TOP pozicijas darėsi vis sunkiau. Reikėjo pradėti sieti tarpusavyje žinomus Google algoritmo kintamuosius ir taip įtakoti efektą kylant į aukštas pozicijas Google rezultatuose tokiu būdu didinant organinį lankytojų srautą į svetainę.

Google nesnaudžia ir toliau tobulina savo paieškos algoritmą, kad vartotojams būtų pateikti kuo tikslesni rezultatai, „atfiltruojant“ nenatūraliu būdu optimizuotas svetaines. Dažnai po kiekvieno algoritmo atnaujinimo („pingvino“, „pandos“ ir kitų smulkesnių) dalis svetainių praranda savo pozicijas dėl netinkamai ir per daug rizikingai atliekamo SEO proceso.

Dabar SEO proceso sėkmę nulemia dar daugiau faktorių, kurie tarpusavyje yra tiesiogiai susiję ir daro įtaką vienas kitam.

Sudėtingėjant SEO optimizacijai pasiekti aukštas pozicijas reikia ne tik techninių žinių, bet ir daugiau kūrybiškumo, laiko ir pastovumo.

Lietuvoje taip jau yra įprasta, kad siekiama pasirinkti paslaugą, kuri būtų pigi ir kuri greitai atneša reikiamus rezultatus. Tačiau yra auksinė taisyklė – skūpus moka dukart. Taip ir įmonės, nuspręsdamos pasirinkti pigų SEO paslaugų tiekėją, kuris pažada pasiekti TOP rezultatus per 3-4 mėnesius, stipriai nudega. Visada greiti rezultatai už nebrangią kainą atrodo viliojančiai, tačiau reikia įsisąmoninti, kad tinklapių SEO yra ilgalaikis procesas ir strategija. Patikėjus greitai pasiekiamais rezultatais dažniausiai įmonės lieka stipriai apgautos, kadangi nei žadėtų rezultatų per trumpą laiką, nei naudos negauna. O Google paskui dažnai nubaudžia „peroptimizuotas“ svetaines išmesdamos jas į 3-4 puslapį.

Nuolatos bendraujame su įmonėmis, kurios į mus kreipiasi dėl SEO, ir pastarąjį pusmetį jaučiame itin didelį pagausėjimą užklausimų, kuomet įmonėms anksčiau nesėkmingai „kažkas darė SEO optimizaciją“, pozicijos buvo nepasiektos arba pasiektos trumpam laikotarpiui, o paskui dingo iš paieškos rezultatų.

Tai tik parodo, kad SEO tampa nelengva užduotis megėjiškas SEO paslaugas atliekantiems asmenims.

Reikia suprasti, kad vieną kartą blogai atliktas SEO ilgam išlieka Google atmintyje ir taisyti atliktas klaidas yra žymiai sunkiau bei užtrunka daugiau laiko, nei pradėti viską teisingai.

Aukštas pozicijas ir nuolatos didėjant organinį tikslinių lankytojų srautą galima užsitikrinti tik ilgalaikėje perspektyvoje pastoviu darbu optimizuojant svetainę.

Taigi tai reiškia, kad pirmuose puslapiuose kuo toliau tuo labiau įsitvirtins įmonių svetainės, kurios supranta SEO proceso naudą ir tam skiria pakankamai dėmesio. O tinklapiai, kuriuos optimizuojant buvo pasitelktos trumpalaikės technikos, grims gilyn į tolimesnius Google rezultatų puslapius.

Pagalvokite, ar verta pasirinkti greitus rezultatus žadančius paslaugų tiekėjus ir paskui nusivilti dėl dar prastesnių pozicijų ir Google nuobaudų.

Norite sužinoti, kodėl jūsų svetainė sunkiai randama Google paieškoje ir kokios galimybės pagerinti užimamas pozicijas? Parašykite mums.