Liudas Visockis: Kas laukia SEO 2014 metais?

Gmarketing.lt didina apsukas ir pristato nauja internetinio marketingo komandos narį – Liudą Visockį. Liudas yra vienas iš tų, kurie visai netrukus bus tikra bomba SEO padangėje, kelianti į aukštas pozicijas tinklapius super konkurencingose rinkose. Šiandien Liudas pateikia įdomų straipsnį apie tai, kas laukia 2014 metais optimizuojant svetaines paieškos sistemoms. Spausk LIKE ir pasidalink su kolegomis!

Kas laukia SEO 2014 metais?

liudas-visockisSEO taisyklės per metus keičiasi labai dažnai. Atsiranda vis naujesnių Google algoritmo patobulinimų, kurie vis labiau sugriežtina SEO taisykles. Google Penguin 2.1 susilaukė labai daug atgarsių tarp SEO specialistų, po jo atnaujinimo pasimatė tikrasis vaizdas, kaip kas optimizuoja tinklapius ir už tai gauna pinigus. Labai stipriai nukentėjo tik tie, kurie optimizavo tinklapius spamindami komentarus ir naudodami nekokybiškas atgalines nuorodas. Rimti SEO specialistai tik galėjo pasidžiaugti savo įdėtu nuoširdžiu darbu, kuris atsipirko aukštesnėmis pozicijomis Google paieškose. Taigi, kokia SEO ateitis laukia ateinančiais metais?

Atkreipkime dėmesį į keletą aspektų, kurie turi tendenciją daryti vis didesnę įtaką SEO optimizacijos rezultatams.

Socialiniai tinklai. Google vis labiau nori, kad paieškos sistema susijungtų su socialiniais tinklais. Puikus pavyzdys yra Google Authorship funkcija, kuri Google+ profilį turinčius žmones ar įmones vertina labiau nei kitus. Kodėl? Google skatina vartotojus ir įmonių prekės ženklus labiau įsitraukti į socialinius tinklus (labiausiai į Google+), o jei jūs įsitraukiate į jų žaidimą, jūsų svetainė apdovanojama ir ji tampa vis labiau matoma paieškų rezultatuose.

Prekiniai ženklai. Kai kurie prekiniai ženklai jau išgyvena sunkius laikus, kai šiemet pasikeitė Google algoritmas ne jų naudai. Taigi turinio marketingas, sociali reklama ir kitos reklaminės kampanijos turėtų padėti susigrąžinti ir padidinti prekinio ženklo žinomumą, todėl verta paminėti, kad jūsų prekinio ženklo paieška turėtų padidėti, todėl kitais metais SEO jūsų tinklapiui bus labai svarbus.

Vartotojo sąveika su tinklapiu. Google pradėjo kreipti dėmesį, kaip vartotojai sąveikauja su tinklapiu (viena iš jų „bounce rate“), jų sąveikos laipsnis parodo tinklapio kokybę ir aktualumą. Ši praktika jau tampa neatskiriama šiuolaikiniame SEO. Pritrauk tinkamą lankytoją ir tavo tinklapis pats kils pozicijomis.

Struktūrinių duomenų panaudojimas. Tai yra paieškos sistemų optimizavimo ateitis, todėl geriau į tai pradėti investuoti jau dabar ir pradėti tai diegti savo svetainėje, kol tai vis dar yra pradinėje stadijoje.

Nuorodos. Aukštos kokybės atgalinės nuorodos vis dar bus vienas iš kertinių akmenų SEO ir kitais metais. Nors gali tapti sunkiau kilti pozicijomis vien atgalinių nuorodų pagalba, tačiau tai vis tiek liks vienas iš svarbiausių SEO įrankių.

Mobili paieška. Paieška naudojantis išmaniaisiais telefonais ir planšetėmis nuolat auga, todėl dauguma ateities algoritmo atnaujinimų bus skirti būtent išmaniesiems telefonams ir vis labiau bus kreipiamas dėmesys, ko ieško išmaniojo telefono turėtojai.

Tikiuosi, kad 2014 metais SEO specialistai mažiau skųsis kiekvienu Google žingsniu. Taip pat tikiuosi, kad baigsis tie abejonių pilni straipsniai, kur rašoma „Ar SEO mirusi… ar dar ne“. Norėtųsi pamatyti tokių straipsnių, kur SEO specialistai pasakoja, kaip jiems sėkmingai sekėsi optimizuoti tinklapius, kurie turi minimalius biudžetus, tačiau juos pakėlė į pirmąsias pozicijas, kad myli savo darbą ir padeda kitiems. Rinka dažnai pamiršta mažas įmones, kurios ir yra visas rinkos variklis, tai jie yra juodieji arkliukai, kurie negauna dėmesio, tačiau dirba daugiau nei didesnės kompanijos. Praleiskime mažiau laiko savo uždarame pasaulyje ir skirkime daugiau laiko bendraudami su klientais akis į akį gyvai ir sukurkime kažką, apie ką šiandien tik svajojam!

Liudas Visockis