lankytojo-verte-visitor-value

Kaip sužinoti vieno svetainės lankytojo vertę?

Šiame trumpame straipsnyje papasakosiu, kaip tiksliai nustatyti, kokia yra vidutinė Jūsų svetainės vieno lankytojo finansinė vertė (visitor value). Tai yra naudinga žinoti siekiant pagerinti svetainę ir gauti didžiausią naudą bei efektyvumą iš jos.

Pirmiausia mums reikia sužinoti bendrą mėnesinę vertę (monthly total value). Tai suskaičiuojama pasitelkiant šią formulę:

Mėnesinis unikalių lankytojų srautas (monthly traffic, unique visitors) X Konversija (Conversion rate) X vidutinė pirkimo kaina (average purchase price).

Atlikus šiuos veiksmus gausite bendrą mėnesinę vertę.

Tuomet:

Bendra mėnesinė vertė ÷ mėnesinis lankytojų srautas = vieno lankytojo vertė.

Taigi pavyzdys:

Mėnesinis lankytojų srautas: 10 000
Konversija: 10%
Vidutinė pirkimo kaina: 10 €

Bendra mėnesinė vertė = 10 000 X 0,1 X 10 = 10 000

Vieno lankytojo vertė: 10 000 / 10 000 = 1 €

Šiame pavyzdyje vieno lankytojo vertė – 1 €.

Kur tai galima pritaikyti? Tokią informacija yra be galo svarbi, jei norite žinoti, koks yra Google Adwords, Facebook reklamų, SEO optimizacijos investicijos atsiperkamumas.

Yra trys būdai, kaip galima padidinti vieno lankytojo vertę. Tereikia atsakyti į šiuos klausimus:

  1. Kaip galime padidinti vidutinę pirkinio kainą?
  2. Kaip galime gauti daugiau pirkimų iš to pačio kliento?
  3. Kaip galime padidinti konversijos procentą (kiek lankytojų tampa pirkėjais)?

Mes galime Jums padėti padidinti vieno lankytojo vertę, parašykite savo situaciją kontaktų skiltyje ir mes jums suteiksime sprendimą.