Kaip prisijaukinti lankytoją?

klientai

Daug verslo verslo vadovu tikisi, kad vartotojas, užsukęs į interneto svetainę, iškart skambins ar užsisakys prekę/paslaugą. Galbūt tai atrodo ir logiška, tačiau realybė yra kitokia. Vartotojus reikia šiek tiek prijaukinti, susidraugauti su jais. Kuriant internetinio marketingo strategija, reikėtų pakeisti patį santykį su lankytojais ir klientais: iš „vienos nakties nuotykių“ į „ilgalaikius santykius“.

Naturalu, kad neesant ryšiui tarp tavo produkto/paslaugos prekinio ženklo ir potencialaus kliento, sunku tikėtis, jog įvyks pardavimas. Ši situacija primena santykius tarp žmonių: jei vyrukas Evaldas pasipirš Janinai per pirmąjį pasimatymą, nėra šansų, kad ji sutiks. Panašiai ir internetiniame marketinge: neturint jokio ryšio su lankytoju, sunku jį priversti iškart tapti tavo klientu.

Pagalvok pats: ar lengvai pirktum internetu iš įmonės, kurios visai nepažįsti? Greičiausiai ne. Prieš perkant norėsi apžiūrėti įmonės tinklapį, pasiskaityti apie pačią prekę/paslaugą ir įmonę.

Geras klausimas, kuris padeda suprasti daugiau apie savo produktą/paslaugą ir patį klientą: jei būtum vartotojas, ką norėtum sužinoti daugiau apie prekę ar paslaugą prieš perkant? Kaip norėtum jaustis prieš patį pirkimą internetu?

Žingsnis-po-žingsnio metodas, kuris leidžia sukurti ryšį su lankytoju:

Pirmiausiai turi pasiūlyti vertingą produktą (el.knygą, brošiūrą, pavyzdinį produkto variantą, el.gidą) nemokamai. Svarbiausia, jog tai būtų išties vertinga ir aktualu tavo tiksliniam lankytojui. Pvz., jei tavo verslas yra susijęs su santechnikos paslaugomis, gali pasiūlyti atsisiųsti nemokamai mokomąjį gidą „lengviausias būdas, kaip sutvarkyti bėgantį čiaupą“. Už vertingą informaciją lankytojai negaili palikti savo el.pašto adreso ar prisijungti prie socialinio tinklo puslapio.

Sekantis žingsnis – toliau kurti ryšį su potencialiu klientu jam suteikiant vertę ir naudingą pamokančią informaciją. Labai svarbu lavinti ir plėsti lankytojų akiratį su tavo produktu susijusia tema. Antrasis žingsnis gali būti įgyvendinamas el.adresų sąrašo pagalba, socialinių tinklų puslapiais.

Taigi nemokamų žinių suteikimas vartotojui padeda sukurti gerą ryšį.

Lankytojų srautas, sukurtas dėka SEO optimizacijos, yra labai svarbi detalė judant link sėkmės internete, tačiau kurti ryšį su klientais taip pat yra būtina.  Sukūrus gerą ryšį pats pardavimo procesas tampa natūralus ir paprastas, nereikia nieko įbrūkinėti, esant geram ryšiui potencialus klientas pasitiki tavo verslo ir jam apsispręsti yra žymiai lengviau.