Kaip trimis žingsniais padidinti pelną 92%?

Labai dažnai žmonės nemato akivaizdžių ir paprastų dalykų, tačiau į gyvenimą žvelgia labai sudėtingai ir nesinaudoja paprastomis priemonėmis, tam kad pasiekti maksimalius rezultatus. Tinklapių savininkai dažnai sako, kad jiems trūksta pinigų tinklapio plėtrai arba neturi priemonių, kurios skatintų potencialius klientus pirkti jų produktus. Visada galime atrasti milijoną priežasčių, kodėl mums nesiseka verslas, tačiau atmerkti akis ir pasižiūrėti, kaip atrodo mūsų tinklapis ir objektyviai jį įvertinti ne visada sugebame.

Kaip išvengti, kad mano tinklapis neatrodytų kaip smirdantis vaikas, su kuriuo niekas nenori bendrauti?

Atsisakymo rodiklis (Bounce rate) yra gyvybiškai svarbus.

rodiklis seo

Dauguma tinklapių į tai nekreipia dėmesio, kiek į jų tinklapį atėjusių žmonių išeina ir kodėl? Tačiau jie turi į ti kreipti labai didelį dėmesį, kodėl šis rodiklis yra didelis, kokios to priežastys ir kaip padaryti, kad jis sumažėtų.

Jeigu tinklapis turi didelį atsisakymo rodiklį:

  1. Kenčia tavo lankytojų srautas.
  2. Negauni tiek pajamų kiek reikėtų, arba iš viso nieko negauni.
  3. Kenčia tavo paieškų pozicijos, nes Google pastebi, kad į tavo tinklapį atėję žmonės neužsibūna. O tai reiškia, kad tu esi neįdomus!

Ir tai kala didelį smūgį tavo svetainei, kuri neneša tau pelno, už tavo įdėtą sunkų darbą.

Tavo tikslas: Sumažinti atisakymo rodiklį (Bounce rate)

70% atsisakymo rodiklis (Bounce rate) yra nedovanotinas ir netgi smerktinas. Tu tiesiog išmeti laukan 70% visų savo potencialių klientų, tai tiesiog beprotiška!

20% atsisakymo rodiklis gali generuoti tiek pat pajamų kiek 3 tinklapiai su 60-70% atsisakymo rodikliu!

Trys pagrindiniai būdai kaip sumažinti atsisakymo rodiklį (Bounce rate)

  • Susikoncentruok ties VIENU dalyku. Jeigu užsiimi daugiau nei viena veikla savo tinklapyje, tai išsiaiškink, kuri veikla yra paklausiausia ir pelningiausia, ją ir vykdyk.
  • Įsitikink, kad lankytojai žino, kad šis tinklapis pritaikytas būtent jiems (tiksliniams vartotojams).
  • Pasistenk, kad pirmą kartą atėjęs potencialus klientas iš karto „užkibtų“. Dažnai tai leidžia padaryti patrauklus tinklapio video apie tavo vykdomą veiklą, kuris pritrauktų lankytojo dėmesį. Dar vienas variantas yra pasiūlyti nemokamą paslaugą. Pavyzdžiui tokią, kurią būtų lengva įgyvendinti ir viliotų žmones ja pasinaudoti. Kažkas panašaus į nuotrauką apačioje:

bounce-rate

 Taip pat yra trys žingsniai, kurie padės jums labiau pritraukti potencialų klientą. Ir jį išlaikyti.

Žingsnis Nr. 1

  • Surask tikrą priežastį, kodėl kažkas turi tavęs ieškoti kaip tikslo, kad tu išspręstum kliento kylančias problemas. Jeigu esi puikus finansų patarėjas, tai turi surasti rimtą priežastį, kodėl žmonės turi tavęs ieškoti kaip finansų patarėjo.

Žingsnis Nr. 2

  • Sutelk visą dėmesį apie pagrindinę problemą ir jos sprendimo būdą.
  • Nereikia 5 straipsnių su skirtingais problemos sprendimo būdais, pakanka vieno aiškaus ir paties geriausio.
  • Nerašyk klaidingos informacijos pas save, nedėk nuotraukos su savimi ir su savo katėm… ar su savo šeima ir pasakoti, kaip tu gyveni… (Jeigu tai niekaip nesusiję su problemos sprendimu). Žmonėms tai nerūpi, jie turi ir savo problemų!
  • Neturėk 6 pasirinkimo dalių savo pateiktame MENIU. Pakanka 3-4 meniu dalių.
  • Padaryk viską taip AIŠKIAI, kad net kvailam būtų aišku, ką tu nori pasakyti.

Žingsnis Nr. 3

  • Pasiūlyk tokį problemos sprendimą, kuris būti „paspaudžiamas“ vienu mygtuku ir aiškus visiems.
  • Testuok, kaip reaguoja tavo klientai ir kas jiems patinka ir nepatinka tavo tinklapyje.
  • Pasiūlyk klientams keletą pamokų, kurias jie gali parsisiųsti iš tavo tinklapio. Pavyzdys: „Jei nori išmokti, kaip taupyti pinigus, SPAUSK ČIA!“.
  • Savo klientams turi duoti tiksliai, ko jiems reikia.

Liudas Visockis