Internetinio marketingo žodynas

Tai yra internetinio marketingo žodynas. Kadangi straipsniuose naudoju terminus, kurie kartais sunkiai verčiasi į lietuvių kalbą, šiame žodyne pateiksiu tikslius paaiškinimus. Šis žodynas yra nuolat atnaujinamas.

Ateinančios nuorodos (inbound links) – tai nuorodos nukreiptos į tavo tinklapį, kurios ateina iš kitų tinklapių. Vienas svarbiausių SEO sėkmės veiksnių, darančių didelę įtaką tavo tinklapio reitingavime paieškos sistemose. Kuo daugiau kokybiškų nuorodų iš kitų tinklapių į tavo – tuo geriau.

Išeinančios nuorodos (outbound links) – tai nuorodos, kurios yra nukreiptos iš tavo tinklapio į kitus tinklapius. Turiu mažesnę SEO reikšmę nei ateinančios nuorodos (inbound links), tačiau taip pat daro įtaką. Paieškos sistemoms patinka, jei iš tavo puslapio yra nuorodos į panašaus turinio, geros reputacijos puslapius.

„DoFollow” nuoroda – tai yra standartinė nuoroda (hyperlink), kuria paieškos sistemų robotai gali laisvai keliauti. „DoFollow” nuorodos HTML kodas yra: <a href=”http://www.tavosvetaine.lt”>Inkarinis nuorodos tekstas</a>.

„NoFollow” nuoroda – tai yra nuoroda (hyperlink), kuria paieškos sistemų robotai aplenkia ir ja „neropoja”. „NoFollow” nuorodos HTML kodas yra: <a href=”http://www.tavosvetaine.lt” rel=”nofollow”>Inkarinis nuorodos tekstas</a>. Tokio tipo nuorodos naudojamos, kuomet nenorima, kad paieškos sistemos suteiktų kitam puslapiui reitingo nuo tavo tinklapio (pvz., naujienų komentaruose, kur galima palikti savo svetainės adresą, dažniausiai nuorodos būna „NoFollow”, kad spammeriai tuo nesinaudotų didindami ateinančių nuorodų (inbound links) skaičiumi.