SEO paslaugų kaina ir laikotarpis: Kas daro įtaką ir kodėl tai taip skiriasi?

SEO optimizacijos procesas einant laikui tampa vis sudėtingesnis. Atsiranda vis daugiau kintamųjų, kurie įtakoja svetainės pozicijas Google paieškos rezultatuose. Didžiausia paieškos sistema Google nuolatos atnaujina savo algoritmą, kurio dėka svetainės išsidėsto paieškos rezultatuose tam tikromis pozicijomis.

 

Verslui, kuris domisi investicija į SEO, visada iškyla klausimas – kiek tai kainuos ir per kiek laiko bus pasiekti rezultatai?

 

Natūralu, kad norisi pigiai ir greitai. Tačiau su tokia mąstysena net nereikėtų galvoti apie kokybiškas SEO paslaugas ir rezultatus, duodančius realią naudą verslui. SEO – tai ilgalaikė investicija, atnešanti naudą palaipsniui, o ilgalaikėje perspektyvoje gali būti vienu esminiu naujų klientų šaltiniu jūsų verslui.

 

Taigi nuo ko iš tikrųjų priklauso SEO paslaugų kaina?

 

Pirmiausiai reikėtų pabrėžti, kad tobulėjant Google algoritmui, sudėtingėja ir pats SEO procesas, todėl nereikėtų lyginti kainų, kurios buvo prieš 5 metus ir tikėtis, kad taip bus ir dabar. Situacija pasikeitė kardinaliai – būti pirmajame puslapyje tapo sudėtingiau, o tai daro įtaką ir SEO proceso kainos augimui.

 

Kaina priklauso nuo šių pagrindinių dalykų:

 

  • Optimizuojamos svetainės domeno amžiaus – atlikus daugybę testų matome, kad visiškai naujiems domenams reikia daugiau laiko pasiekti aukštesnes pozicijas. “Šviežiems” domenams negalima sukurti per daug atgalinių nuorodų pirmais 1-4 optimizacijos mėnesiais (paaiškinimas: atgalinės nuorodos – vienas pagrindinių išorinių elementų, kuris daro įtaką svetainės kilimui paieškos rezultatuose), kadangi atsiranda grėsmė, kad svetainė įkris į vadinamą “sand-box”, kuriame būnant Google neleis svetainei iškilti aukščiau 2-3 rezultatų puslapio keletą mėnesių ar daugiau. Taip pat dažnas atvejis, kad naujoms svetainėms, neturinčioms kokybiškų atgalinių nuorodų, per optimizacijos periodą reikia sukurti daugiau nuorodų, kad būtų galima pasivyti ir aplenkti konkurentus. Didesnis nuorodų skaičius daro įtaką SEO kainai.
  • Interneto tinklapio techninės dalies tvarkingumo – vidinis SEO daro labai didelę įtaką rezultatams. Svetainės vidus, architektūra ir struktūra privalo būti aiškiai suprantama Google sistemai. Todėl priklausomai nuo svetainės puslapių skaičiaus, turinio valdymo sistemos ir programinės dalies priklausys, kiek laiko reikės praleisti tvarkant tokius elementus kaip, pvz., meta žymes, URL, antraščių žymes, paveikslėlius ir kt.
  • Svetainės SEO istorijos – ankstesni SEO darbai gali stipriai įtakoti rezultatus, kurie netenkina verslo. Greitai besikeičiantis Google algoritmas gali neigiamai vertinti ankstesnius SEO optimizacijos darbus, todėl tokiu atveju būtina pritaikyti visa tai prie esamo algoritmo reikalavimų (netinkamų nuorodų šalinimas, vidinio seo sutvarkymas).
  • Raktažodžių konkurencijos. Aukšta konkurencija – daugiau konkuruojančių svetainių, kurios vykdo SEO optimizaciją ir nuolatos kuria atgalines nuorodas. Tai reiškia, norint aplenkti konkurentus reikės sukurti daugiau kokybiškų nuorodų, kas tiesiogiai įtakoja SEO kaštus ir laikotarpį.

 

SEO paslaugų laikotarpis vidutiniams ir aukštesnės konkurencijos raktažodžiams svyruoja nuo 8 iki 14 mėnesių. Ilgesni raktažodžiai (long-tail) gali būti iškeliami į aukštas pozicijas ir per trumpesnį laikotarpį – 4-6 mėnesius.

Taigi SEO paslaugų kainos negali būti standartizuotos ar įkainuotos pagal valandinį mokestį. Tai kompleksinės paslaugos, kurios turi būti daromos pasitelkiant kūrybiškumą ir dirbant pastoviai.

Rinkoje galite surasti skirtingų SEO paslaugų kainų pasiūlymų su skirtingais laikotarpiais ir žadamais rezultatais. Siekis gauti greitą rezultatą pigiai, gali atsisukti prieš jus. SEO optimizacija – ilgalaikis procesas, būkite kantrūs ir rezultatas ateis palaipsniui.

Domina sužinoti SEO paslaugų kainą jūsų verslo interneto svetainei? Parašykite mums, padėsime ir patarsime.