Ko gali pasimokyti iš Š.Korėjos lyderio Kim Jong-un‘o ir kaip išauginti tinklapio autoritetą pralenkiant konkurentus?

Esi girdėjęs apie tokį dalyką kaip Tinklapio Autoritetas? Nuo šiandien turėtum tapti tokiu savo rinkos autoritetu, kokiu yra Šiaurės Korėjos lyderis Kim Jong-un‘as savo žmoniems. Aš rimtai. Ten jį visi gerbia (na, ir tuo pačiu bijo), o tau reikia, kad tave gerbtų Google‘as ir konkurentai (pastarieji turėtų ir bijoti). Tik stenkis, kad likęs pasaulis nesijuoktų (chi chi).

autoritetas

Tinklapio autoritetas – vienas svarbiausių matavimo vienetų, pagal kurį Google reitinguoja svetaines paieškos rezultatuose. Autoritetas susideda iš krūvos kintamųjų, kuriuos šiandien tau papasakosiu. Tinklapio autoritetas nurodo, ar tavo svetainė užims aukštesnę poziciją lyginant su kita svetaine (tavo konkurentų). Taigi bendrai paėmus, kuo aukštesnis tavo tinklapio autoritetas, tuo geresnes pozicijas jis užims Google paieškos rezultatuose ir bus pritraukiamas didesnis organinių lankytojų srautas.

Didėjantis tinklapio autoritetas suteikia daug teigiamų dalykų:

  • Geresnės pozicijos Google rezultatuose;
  • Didesnis lankytojų srautas į svetainę;
  • Įmonės prekinis ženklas tampa labiau matomas internete;
  • Sukuriamas vis didesnis naujų klientų skaičių internetu.

Svetainės autoriteto didinimas bendrai paėmus reiškia, reitinguoti aukštesnėse pozicijose šansų didinimas.

Pateiksiu patarimus, ką reikėtų daryti siekiant nuolatos auginti autoritetą, taip paliekant už nugaros konkurentus.

Tinklapio techninė dalis

vidinis-seoVisų pirma reikia pradėti nuo techninės tinklapio dalies. Jei tinklapio vidus yra sukirmijęs ir išpuvęs, Google‘as niekada nelaikys tokios svetainės kaip autoriteto. Niekas nenori turėti reikalų su supuvėliais.

  • Išlaikyk aiškią, lengvai suprantamą (vartotojams ir Google‘ui) svetainės struktūrą;
  • Naudok vidines tekstines nuorodas, vedančias į kitus tavo tinklapio vidinius puslapius;
  • Svetainės atidarymo greitis maksimaliai turi būti iki 3 sekundžių. Svetainės greičiui įtakos daro techninis svetainės programavimas bei serveris, kuriame talpinamas tinklapis;
  • Tinklapio URL (permalinks) nuorodas naudok trumpas ir su pagrindiniais turinio raktiniais žodžiais;
  • Pagrindiniame tinklapio puslapyje pateik nuorodas į naują svetainės turinį (naujausi straipsniai);
  • Puslapio pavadinimo žymės turi atitikti turinį.

Tinklapio techninės dalies sutvarkymas SEO optimizacijos procese yra vienas pirmųjų žingsnių. Atgalinių nuorodų rinkimas (išorinis SEO) gali nueiti perniek, jei svetainės techninė dalis yra netvarkinga.

Turinys

turinys

Aukštos kokybės turinys, kuris suteikia vertę ir naudą lankytojams, yra lyg stuburas sėkmingam ir turinčiam autoritetą tinklapiui. Naujienos, įrašai, pranešimai, skelbiami svetainėje, turi būti skirti tiek žmoniems, tiek paieškos sistemoms (būkim atviri). Tai reiškia, jog kiekvienas tekstas turi būti parašytas rišliai, suprantamai, tačiau naudojant tikslingus raktinius žodžius, išdėstant juos tekste pagal tam tikras taisykles.

  • Pateik tik unikalų turinį;
  • Jokiu būdu nepublikuok dublikuoto turinio. Jis daro didelę žalą, stengiantis kelti svetainės poziciją paieškos rezultatuose;
  • Publikuok turinį tokį, kokį lankytojai norėtų pasidalinti su savo draugais;
  • Stenkis pateikti tokį turinį, kuris nepasensta ir yra aktualus visada;
  • Prieš rašant turinį pasidaryk analizę su Keywords Planner Tool, kokius raktinius žodžius naudoti;
  • Naujo turinio nuoroda pasidalink socialiniuose tinkluose, taip pat su savo prenumeratoriais, kurie tau paliko el. pašto adresą;
  • Nusiųsk parašytą straipsnio nuorodą tiesiogiai el. paštu pažįstamiems žmoniems, kuriems tas turinys gali būti aktualus, taip pat paprašyk pasidalinti;
  • Pasidaryk analizę, kokį turinį talpina tavo konkurentai. Dažnai pagal socialinių tinklų mygtukus, galima nuspręsti, koks turinys patinka lankytojams;
  • Vaizdo įrašai – vienas geriausiai peržiūrimų ir besidalijamų turinio tipų (ypač Lietuvos rinkoje, kurioje vertingų vaizdo įrašų nėra daug).

Google‘as labai mėgsta tinklapius, kurie dažnai atsinaujina ir pateikia unikalius tekstus. Turinys yra vienas iš kertinių dalykų, kurie padeda įgyti didelį pranašumą prieš konkurentų svetaines paieškos rezultatuose. Jei tinklapyje bus pastoviai atnaujinamo turinio ir jo bus daug, svetainė bus reitinguojama ir pagal ilgesnius raktinius žodžius, o tai leis pritraukti dar daugiau potencialių klientų.

Socialiniai tinklai

facebook

Socialiniai tinklai yra vienas iš kanalų, kur galima labai sėkmingai pritraukti naujų lankytojų į svetainę, taip pat padidinti svetainės autoritetą. Paieškos sistemos atidžiai seka kiekvieno tinklapio nuorodų, kurias dalinasi tarpusavyje vartotojai, skaičių. Google+ socialinis tinklas daro dar didesnę įtaką tinklapio autoritetui.

  • Susikurk savo tinklapio/įmonės puslapį tuose socialiniuose tinkluose, kuriuose planuoji aktyviai dalyvauti;
  • Profiliai socialiniuose tinkluose privalo būti pilnai ir plačiai užpildyti;
  • Tinklapyje aiškiai parodyk, kad lankytojai gali prisijungti prie tavo puslapių socialiniuose tinkluose;
  • Kūrdamas vertingą turinį augink prisijungusių prie tavo socialinio tinklo puslapio žmonių skaičių.

Taip pat labai patariu naudoti Google Authorship funkcija talpinant turinį. Autorystė straipsniuose duoda nemažai taškų galutiniame reitinge. Turinį su autoryste Google iškart laiko kaip naudingą.

Prekinio ženklo žinomumo didinimas

prekinis-zenklas

Tavo tinklapio ar verslo prekinio ženklo žinomumo didinimas padeda pagerinti tinklapio autoritetą. Vartotojai lengviau susisieja prekinį ženklą su tinklapiu, o tai įtakoja grįžtančių ir pastovių lankytojų procentą. Taip pat geresnis prekinio ženklo žinomumas leidžia pasiekti didesnę auditoriją pateikiant vertingą turinį (o tuo pačiu gauti vertingų atgalinių nuorodų).

  • Nepamiršk „offline marketingo“. Ne tik internetinėje erdvėje minėk savo tinklapį;
  • Tinklapio turinyje aiškiai pabrėžk prekinį ženklą. Jis turi būti lengvai matomas;
  • Apsvarstyk remargetingo galimybę;

Išvados

Tinklapio autoriteto lygis taip labai stipriai priklauso ir nuo domeno amžiaus (prieš kiek laiko pirmą kartą jis buvo registruotas) bei ateinančių atgalinių nuorodų (backlinks) skaičiaus ir kokybės.

Laipsniškai auginant tinklapio autoritetą nauda bus vis didesnė ir didesnė. Taip, tai nėra per mėnesį pasiekiamas rezultatas, tačiau ilgalaikėje perspektyvoje tai vienas galingiausių ginklų prieš konkurentus, siekiant pasiekti geresnes pozicijas paieškos rezultatuose. Didėjantis autoritetas yra kaip nuo kalno besileidžianti sniego lavina – nuolat auganti ir įgaunanti vis didesnę šluojamąją jėgą. Aukšto autoriteto tinklapį konkurentams pralenkti bus ypač sudėtinga. Taigi pirmyn tampant rinkos aurotitetu!