Facebook reklama – kam to reikia ir pirmas žingsnis link sėkmingos socialinio tinklo rinkodaros

Facebook jau nėra naujiena. Pasaulyje kiekvieną dieną šiuo socialiniu tinklu naudojasi daugiau nei milijardas vartotojų, o Lietuvoje – mažiausiai milijonas. Tai Jūsų potencialūs klientai, kurie naršo Facebook vidutiniškai apie 50 minučių per dieną ir suteikia galimybę Jums patraukti šių dėmesį ir pristatyti savo produktą ar paslaugą. Didžioji Facebook vartotojų dalis Lietuvoje yra 24-44 metų amžiaus grupė, kuri iš esmės ir yra pagrindinė daugumos verslų auditorija.

Ar Jūsų verslas išnaudoja šį kanalą kaip rinkodaros priemonę? Juk tai puikus šansas:

  • Didinti žinomumą;
  • Surasti tiesioginių klientų/užklausų;
  • Sukurti pasitikėjimą;
  • Pasiekti nišines auditorijas;
  • Įgyti papildomą analitinį įrankį;
  • Padidinti internetinio puslapio lankomumą
  • Bei daugelis kitų naudų, tačiau sąlyginai svarbiausia – pradėti Facebook rinkodarą kainuoja 0 EUR ir 15 minučių susikurti puslapį.

0 Eurų ir 15 minučių

Kitaip nei asmeniniai Facebook profiliai, Jums, verslui reikia susikurti verslo puslapį.  Tai – Jūsų socialinių tinklų vizitinė kortelė. Nors puslapiai iš esmės yra panašūs į asmeninius, verslo puslapis suteikia galimybę pateikti daugiau specifinės informacicjos.

Norėdami pradėti kurti Facebook puslapį, pradėkite čia: https://www.facebook.com/pages/create/

Jums bus pateikti pasirinkimai:

  1. Local Business or Place
  2. Company, Organization or Institution
  3. Brand or Product
  4. Artist, Band or Public Figure
  5. Entertainment
  6. Cause or Community

Priklausomai nuo savo veiklos tipo ir (ar) vietos, pasirenkame artimiausią mums. Priklausomai nuo pasirinkimo, kai kurie sekantys žingsniai gali skirtis. Vardan pavyzdžio, pasirinksime Company, organization or Institution.

Kitas žingsnis – pasirinkti kategoriją, kurioje dirbate. Pavyzdžiui, užsiimsime drabužių elektronine parduotuve. Tokiu atveju renkamės Retail Company kategoriją ir… puslapis sukurtas!

Susikūrus puslapį, Facebook pateikia trumpą gidą turiniui užpildyti. T.y., Kad Jūsų puslapis būtų patrauklus potencialiems klientams bei lankytojams.

Profilio nuotrauka

Tai Jūsų pirminis identitetas, kuris pasirodys Facebook paieškos rezultatuose bei naujienų sraute kartu su Jūsų turiniu. Facebook rekomenduoja, kad profilio nuotrauka būtų 180×180, tačiau realybėje reikėtų šiek tiek didesnio dydžio. Tokiu būdu, išsaugosite aukštesnę paveikslėlio kokybę.

Kokia turėtų būti profilio nuotrauka? Na, viena populiariausių ir patikrintų alternatyvų – įmonės logotipas. Žinoma, visada galima sugalvoti naujesnių pateikimo būdų, kas leistų išsiskirti iš daugumos.

Pagrindinė nuotrauka

Angliškai cover photo – pagrindinė ir didžiausia Jūsų paskyros nuotrauka, kuri turi reprezentuoti Jus, Jūsų verslo unikalumą. Tarkime, jeigu siūlote geriausius pasiūlymus už žemiausią kainą, pagrindinė nuotrauka galėtų pranešti apie savaitės pasiūlymus, akcijos kodus, sezoninius išpardavimus ar panašiai. Tokiu atveju, pagrindinę nuotrauką reikėtų atnaujinti priklausomai nuo aplinkybių. Jeigu esate vietinis verslas, galite tiesiog pateikti savo kontaktus/žemėlapį. Tokiu atveju, atnaujinti reikėtų kolkas rečiau (rekomenduotina būtų kiek įmanoma dažniau).

Pagrindinės nuotraukos dydis turėtų būti 851 x 315 pikselių. Dydis neprivalo atitikti idealiai, kadangi įkėlę nuotrauką, galėsite ją patraukti į Jums tinkamą pusę.

Bazės nuotraukai galima ieškoti www.shutterstock.com  ar nemokamoje alternatyvoje www.pixabay.com.

Trumpas aprašymas

Du sakiniai apie Jus. Kas Jūs tokie? Ką teikiate? Iš kur esate? Kuo išsiskiriate? Kodėl turėčiau tapti Jūsų fanu/pirkti pas Jus?

Detalesnis aprašymas

Skirtuke Apie supildykite išsamesnę informaciją, tokią kaip kontaktiniai duomenys, misija, web puslapis ir kt.

Vartotojo pavadinimas

Username‘as nurodys Jūsų Facebook paskyros URL. Šis dažniausiai yra toks pats kaip ir Jūsų verslo pavadinimas. T.y., jeigu mano parduotuvė yra „Spinta Exclusive“, mano Facebook username‘as taip pat bus SpintaExclusive.

Dabar mūsų puslapis atrodo pakankamai reprezentatyviai ir galime svarstyti apie Facebook rinkodarą. Apie Facebook rinkodaros pagrindinius tipus – kitoje dalyje.