Gidas: Kaip instaliuoti / įrašyti WordPress?

WordPress – labiausiai paplitusi turinio valdymo sistema pasaulyje. Tai atvirojo kodo, nemokama turinio valdymo sistema. Ji naudojama tiek tinklaraščiams, tiek elektroninėms parduotuvėms, tiek reprezentacinėms įmonių svetainėms. Galimybės su WordPress yra neribotos. Didelis vartotojų skaičius kūrėjams leidžia užtikrinti nuolatinius saugumo atnaujinimus. Daugybė developerių kuria gausybę įskiepių ir dizaino temų. Apie WordPress turinio valdymo sistemą jau esu…

Continue Reading →

5 didžiausios SEO klaidos pagal Google atstovą Matt Cutts

Matt Cutts – kompanijos Google kovos su web-spam‘u vadovas. Vieniems jis patinka, o SEO blackhat‘eriai jo nekenčia. Iš Matt‘o dažnai galima išgirsti apie naujus pasikeitimus Google paieškos sistemų algoritmuose, taip pat kitų naujienų susijusių su puslapių optimizavimu ir reitingavimu. Jis taip pat atsakingas už visus pasikeitimus paieškos algoritmuose. Šįkart Matt‘as pasidalina penkiomis didžiausiomis optimizavimo paieškos…

Continue Reading →

Internetinis marketingas nekilnojamojo turto brokeriams. 7 patarimai, kaip tapti rinkos autoritetu ir pritraukti naujų klientų

Marketingas internete įgyja vis didesnę reikšmę kiekvienam verslui. Ne išimtis ir nekilnojamojo turto paslaugas teikiantys brokeriai. Asmeniškai pats nekilnojamojo turto srityje praleidau 2,5 metų, todėl tikrai žinau, kokią svarbią dalį šio verslo užima marketingas internete ir kaip tai gali padidinti pardavimus ir pritraukti pastovių klientų srautą. Taigi šiame straipsnyje tau suteiksiu 7 patarimus, kaip nekilnojamojo…

Continue Reading →

Gmarketing.lt akimis: progreso konferencija „Login 2013”

Praūžė didžiausia Baltijos šalyse progreso konferencija „LOGIN 2013“. Begalinis skaičius lankytojų, daugiau nei septyniasdešimt pranešėjų, penkios salės. Bilietai parduoti visi. Bent jau taip skelbėsi. Pačiam teko apsilankyti dvi dienas trukusiame renginyje. Pamačiau ir vertingų, suteikiančių žinių pranešimų, ir visiškai nevertų mano laiko. Taigi konferencijos „LOGIN 2013“ atidarymą savo kalba pradėjo pats įkūrėjas Arnoldas Ragoznyj, „Omnitel“…

Continue Reading →

Kaip pateikti nuotrauką Google paieškos rezultatuose ir pritraukti lankytojus

Visų paieškos sistemų tikslas (Google, Bing, Yahoo ir t.t.) – pateikti vartotojui kuo geresnius ir tikslesnius paieškos rezultatus pagal duotus raktažodžius. Siekiant pateikti vartotojui kuo aktualesnį ir tikslesnį turinį, Google naudoja Google autorystės (Google authorship) funkciją, kuri labai sėkmingai įsiliejo į visą paieškos sistemą ir sparčiai auga toliau. Jos reikšmė didėja, juntama nauda tinklapiams –…

Continue Reading →