Kaip apsaugoti svetainę nuo Google algoritmo atnaujinimų?

Pingvinas, Panda – tai gyvūnai, kurie daug kam sugriovė verslus ir nuvarė į bankrotą. Google algoritmo atnaujinimai pavadinti šių gyvūnų pavadinimais, skirti tam, kad iš paieškos pirmųjų puslapių (arba visai iš paieškos rezultatų) būtų pašalintos tos svetainės, kurios žaidžia ne pagal Google taisykles ir stipriai jas laužo. Faktiškai visos svetainės, kurios nenatūraliu būdu kuria atgalines…

Continue Reading →

15 patarimų, kaip padidinti elektroninės parduotuvės pardavimus

Per pastaruosius 10 metų Lietuvoje elektroninės parduotuvės dygo kaip grybai po lietaus. Tačiau tik labai maža dalis išgyvena, o didžioji dalis išnyksta, kai kurios net nepadariusios realių pardavimų. Priežastis, kodėl daug žmonių bando atidaryti e-parduotuvę, yra gana paprasta – tai nereikalauja didelių pradinių investicijų (pvz., į parduotuvės patalpų įrengimą, nuomą, prekių sandėliavimą), o pačią elektroninę…

Continue Reading →

Kaip trimis žingsniais padidinti pelną 92%?

Labai dažnai žmonės nemato akivaizdžių ir paprastų dalykų, tačiau į gyvenimą žvelgia labai sudėtingai ir nesinaudoja paprastomis priemonėmis, tam kad pasiekti maksimalius rezultatus. Tinklapių savininkai dažnai sako, kad jiems trūksta pinigų tinklapio plėtrai arba neturi priemonių, kurios skatintų potencialius klientus pirkti jų produktus. Visada galime atrasti milijoną priežasčių, kodėl mums nesiseka verslas, tačiau atmerkti akis…

Continue Reading →

Kaip prisijaukinti lankytoją?

Daug verslo verslo vadovu tikisi, kad vartotojas, užsukęs į interneto svetainę, iškart skambins ar užsisakys prekę/paslaugą. Galbūt tai atrodo ir logiška, tačiau realybė yra kitokia. Vartotojus reikia šiek tiek prijaukinti, susidraugauti su jais. Kuriant internetinio marketingo strategija, reikėtų pakeisti patį santykį su lankytojais ir klientais: iš „vienos nakties nuotykių“ į „ilgalaikius santykius“. Naturalu, kad neesant…

Continue Reading →

Metodas, kaip išlaikyti Google pasitikėjimą, atsilaikyti nuo negatyvaus SEO, tapti neperšaunamu konkurentams

Google nuolat atnaujina savo paieškos algoritmą, pagal kurį yra reitinguojamos svetainės. Vieni pakeitimai būna mažesni ir jaučiami silpnai, kiti būna griaunantys ištisus verslus (pvz., Panda, Penguin algoritmo atnaujinimai). Turbūt jau visi žino, kad už spaminius komentarus tinklaraščiuose su atgaline nuoroda į savo puslapį Google turėtų išmesti tavo svetainę iš pirmųjų rezultatų puslapių. O jeigu per…

Continue Reading →