5 didžiausios Google Adwords klaidos: nedarykite jų ir sutaupysite didelę dalį vėjais išleidžiamų pinigų

Dažnai tenka susidurti su tokia situacija: smulkios arba vidutinės įmonės atstovai patys valdo ir reguliuoja Google Adwords reklamos paskyras. Apie 70% tokių atvejų yra daromas vienos arba kitos kūrimo ir valdymo klaidos, kurias likvidavus įmonė nebešvaistų pinigų į orą ir jie būtų panaudoti realių, tikslinių lankytojų pritraukimui į svetainę. Šiame straipsnyje pasidalinsime su Jumis naudinga…

Continue Reading →

lankytojo-verte-visitor-value

Kaip sužinoti vieno svetainės lankytojo vertę?

Šiame trumpame straipsnyje papasakosiu, kaip tiksliai nustatyti, kokia yra vidutinė Jūsų svetainės vieno lankytojo finansinė vertė (visitor value). Tai yra naudinga žinoti siekiant pagerinti svetainę ir gauti didžiausią naudą bei efektyvumą iš jos. Pirmiausia mums reikia sužinoti bendrą mėnesinę vertę (monthly total value). Tai suskaičiuojama pasitelkiant šią formulę: Mėnesinis unikalių lankytojų srautas (monthly traffic, unique…

Continue Reading →

6 SEO mitai: ką turėtum žinoti?

Apie svetainių optimizacijos paieškos sistemoms (SEO) procesą sklando didelė gausa įvairiausių gandų. Tad šįkart dalinuosi mitais, kuriuos dažnai tenka išgirsti. Juos ir sugriausim… Mitas nr. 1. „Pagerank‘as yra pagrindinis rodiklis, nusakantis svetainės kokybę.“   Tai yra labai dažnai pasitaikantis klaidingas teiginys. Anksčiau, prieš 2-3 metus, Pagerank‘o įtaka buvo didesnė, iš jo buvo galima daugiau nuspręsti apie…

Continue Reading →

Kaip apskaičiuoti SEO atsiperkamumą (ROI)?

Dirbant prie įvairių svetainių SEO optimizacijos projektų, supratau, kad daugelis potencialių klientų turi vieną bendrą problemą. Jiems kyla klausimas, ar jie investuodami į savo svetainės optimizavimą Google paieškos sistemai, uždirbs, ar praras pinigus. Dėl šios priežasties nemažai įmonių bijo rizikuoti investuodami pinigus SEO optimizacijai. Tačiau mes galime apskaičiuoti SEO atsiperkamumą labai lengvai. Atsipekamumui pavaizduoti, aš…

Continue Reading →

Kurias paieškos sistemas renkasi interneto vartotojai pasaulyje?

Lietuvoje Google paieškos sistema yra dominuojantis interneto vartotojo pasirinkimas. Google svetainę pagrindine paieškos sistema laiko apie 98% interneto vartotojų. Todėl natūralu, kad lietuviškoms įmonėms dažniausiai reikėtų orientuotis tik į pozicijų gerinimą Google paieškos sistemoje. Reikia suprasti, kad skirtingos paieškos sistemos naudoja skirtingus reitingavimo algoritmus, todėl jei įmonės veikla ir pagrindinis klientų srautas atsiranda Lietuvoje, reikėtų…

Continue Reading →

Page 2 of 10