SEO pagrindai: kas yra Meta žymės (meta tags)?

Tęsiu įrašų seriją apie pagrindus optimizuojant puslapius paieškos sistemoms (SEO). Praėjusiame įraše papasakojau, kaip veikia paieškos sistemų robotai ir kaip jie indeksuoja puslapius. Vienas svarbių dalykų, siekiant sėkmingai optimizuoti svetainę paieškos sistemoms ir pritraukti naujų lankytojų, – teisingi Meta tagai (lietuviškai būtų Meta žymės). Tai yra SEO pagrindai, kurie yra svarbūs. Kas yra Meta žymės? Meta…

Continue Reading →

SEO pagrindai: paieškos sistemų robotai ir indeksavimas (Crawling & Indexing)

Vienas pirmųjų žingsnių, norint suprasti tinklapių optimizavimą paieškos sistemoms, yra išsiaiškinti, kaip veikia pačios paieškos sistemos. Paieškos sistemos – Google, Yahoo, Bing ir kt. – atlieka dvi pagrindines funkcijas: Siunčia savo robotus, kurie ropoja per tinklapį (CRAWLING) Surenka turinio informaciją ir ją patalpina pas save milžiniškame serveryje (INDEXING) CRAWLING – robotų ropojimas tinklapyje Pirmojoje stadijoje…

Continue Reading →

Ką kiekvienas verslas privalo žinoti apie Facebook reitingavimo sistemą Edgerank

Verslas ir socialinis tinklas Facebook tapo neatsiejamas vienas nuo kito. Įmonės kuria puslapius, norėdamos surinkti savo vartotojus į labiau koncentruotą vietą ir skelbti jiems tam tikrą informaciją. Bet ar žinojai, kad tik labai maža dalis vartotojų, „užlike‘inusių“ tavo puslapį, iš tikrųjų gauna ir perskaito tavo puslapio skelbtą pranešimą? Taip, galbūt tai tau yra naujiena. Tiksliau…

Continue Reading →

10 efektyvių patarimų smulkiajai įmonei, kaip pagerinti svetainę ir pritraukti naujų klientų

Lietuvoje – daug įmonių, kurios nevertina ir nesupranta internetinių puslapių įtakos verslui. Tokiais atvejais įmonė tinklapio arba neturi, arba jis yra toks pasenęs ir atrodo lyg būtų iš 90-ųjų vidurio, kai kuo didesnis krintančių snaigių ir kitų judančių paveiksliukų skaičius ekrane reikšdavo aukštą svetainės lygį. Smulkioms įmonėms interneto svetainė – milžiniškai svarbus aspektas, galintis būti…

Continue Reading →

Konversijų rodiklis ir investicijų grąžą (ROI) – kas tai?

Šįkart trumpai apžvelgsiu du svarbius internetinio marketingo rodiklius – konversijų rodiklį ir investicijų grąžą (ROI). Konversijų rodiklis Konversijų rodiklis parodo, koks yra santykis tarp vartotojų, kurie pasiekė tavo norimą rezultatą (pvz., prisijungė prie naujienlaiškio prenumeratos, nusipirko produktą) ir visų vartotojų, kurie apsilankė tame puslapyje. Formulė atrodo taip: [box] Konversijos rodiklis = lankytojų skaičius, kurie atliko…

Continue Reading →